انتخاب بهترین راه حل برای کاشت ایمپلنت کامل فک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ دندانپزشکی ما خوش امدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های دندان پزشکی و آدرس dentalnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 120
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 12
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 12
:: بازدید ماه : 105
:: بازدید سال : 917
:: بازدید کلی : 3990

RSS

Powered By
loxblog.Com

مختصری از تحولات دندانپزشکی روز در ایران و جهان

انتخاب بهترین راه حل برای کاشت ایمپلنت کامل فک
پنج شنبه 3 مرداد 1398 ساعت 13:54 | بازدید : 75 | نوشته ‌شده به دست adrina | ( نظرات )

راه حل ایمپلنت های دندانی ALL ON 4، ALL ON 6و ALL ON 8

راه حل های همه جانبه شامل درمان دندانپزشکی برای کمک به کسی است که دندان هایش را در یک یا هر دو فک از دست داده است. در طول درمان، ایمپلنت ها به فک متصل می شوند. نام "All on" از این واقعیت است که پل کامل به 4، 6 یا 8 ایمپلنت متصل می شود. بدین صورت که تمام دندان های شما تنها به 4، 6 یا 8 ریشه متصل می شود. دیگر نیاز نیست به تعداد واحد دندان ایمپلنت کاشته شود.

مفهوم راه حل های All on

مفهوم راه حل های All on این است که تمام دندان ها در فک بالا یا پایین را می توان تنها با یک عمل جراحی دهان بازسازی کرد. 4، 6 یا 8 ایمپلنت و یک پل ثابت بدون افزایش استخوان انجام می شود. فاصله، زاویه و عمق به طور خاص در هنگام قرار دادن ایمپلنت در فک وجود دارد.

چه زمانی راه حل های ALL ON 4،ALL ON 6  و ALL ON 8 توصیه می شود؟

ایمپلنت دندان All on 4 و درمان های جایگزین آن یک راه حل موثر برای کسانی است که تعداد زیادی از دندان ها را در فک بالا و یا پایین از دست داده اند.

تفاوت بین ALL ON 4،ALL ON 6  و ALL ON 8  در چیست؟

تفاوت کلی آنها در این است که All On 4 شامل قرار دادن 4 ایمپلنت، All on 6 شامل 6 ایمپلنت و All on 8  شامل 8 ایمپلنت است.  هر تعداد ایمپلنت بیشتر استفاده شود، دندان ها قوی تر و پایدار تر می شوند. با این حال، می توان گفت که در مورد انتخاب روش های  All on 4،All on 6  وAll on 8  هیچ تصمیمی اشتباه گرفته نمی شود. ایمپلنت دندان یک راه حل دائمی برای دندان های از دست رفته است.

چرا روش های ALL ON 4، ALL ON 6  و ALL ON 8 یک راه حل خوب هستند؟

در صورت از دست رفتن بیشتر دندان ها، درمانی به معنای ترمیم پروتزهای پایدار به جای دندان ها استفاده می شود. یکی از بزرگترین مزایای تکنیک All on این است که می توان با حمایت یک ناحیه از بافت استخوان بدون افزایش استخوان کاشت ایمپلنت دندان را انجام داد. بدین ترتیب تنها به معنی یک بار جراحی جزئی است که می توان از انجام عملیات اضافی اجتناب کرد. پس از ادغام با استخوان فک، در بسیاری موارد پروتز طولانی مدت می تواند در عرض چند روز ثابت شود، بنابراین پروتز متحرک لازم نیست.

استفاده از تکنیک All on با دقت طبیعی و قدرتی پایدار

در گذشته، جایگزینی یک دندان مصنوعی معمولا نیازمند تعداد زیادی کاشت ایمپلنت بود، و شامل پیوند جابجایی بود، زمان بهبودی حدود 6 تا 9 ماه قبل از آماده شدن تاج و پروتز طول می کشید. تکنیک All on باعث سرعت در بهبودی درمان شده است. زیرا با کاشت ایمپلنت های کمتری بدون افزایش استخوان صورت می گیرد. پروتزهای موقت را می توان در همان زمان نصب کرد تا زمانی که پروتز نهایی را دریافت کنید. پروتز نهایی بعد از 3 ماه آماده می شود.

کدام یک از درمان ها مناسب است؟

شما می خواهید بدانید کدام یک را انتخاب کنید : All on 4، All on 6 یا  All on 8؟ اصلاً مشخص نیست که کدام گزینه مناسب تر می باشد. بستگی به وضعیت آناتومی بدن بیمار دارد.

بیایید ببینیم چگونه این راه حلها کار می کنند:

از آنجا که آنها به طور طبیعی به استخوان فک متصل می شوند، با توجه به ترجیحات دندانپزشکی ایمپلنت های دندانی مانند دندان های طبیعی شما به قدرت و ثبات می رسند. در روش All on 4، چهار ایمپلنت دندانی بعد از ادغام با فک و لثه بخشی از استخوان جمجمه می شوند به عنوان پایه ای برای پل تلقی می گردد، و از تاج و دیگر پروتزها حمایت می کند.

کاشت ایمپلنت دندان و استخوان کافی در لثه

ایمپلنت های دندانی نیازمند فک، استخوان کافی و ساختار استخوان قوی برای حمایت از آنها هستند. کاشت ایمپلنت دندان به روش All on 8 نیاز به مقاومت و تراکم استخوان بیشتر نسبت به روش All on 4 دارد. با این حال،  روشAll on 4  ساده تر از All on 8 است. در بسیاری از مواقع، بیمار نیاز به بازسازی استخوان های بزرگ ندارد، بنابراین درمان All on 4 ممکن است، گزینه مناسب تری باشد. محل دندان های از دست رفته، وضعیت دندان های باقی مانده، وضعیت سلامت عمومی نیز می تواند بر روی نوع بازسازی مناسب تر برای بیمار تأثیر بگذارد.

به همین دلیل راه حل "بهتر" وجود ندارد

 شما باید با دندانپزشک خود در مورد وضعیت خاص خود قبل از اینکه دندانپزشک تصمیم بگیرد صحبت بکنید. اگر شما نیازمند ایمپلنت دندان به روش All on 4 یا روش دیگر باشید، با گرفتن آزمایشات دقیق و تشخیص دندانپزشک مشخص می شود.

 

راه حل عالی تکنیک های All on 4،All on 6  و All on 8 جایگزین دندان طبیعی

کاشت ایمپلنت دندان به روش های All on 4،All on 6  و All on 8 یک راه حل عالی برای افرادی است که بسیاری از دندان ها را از دست داده اند و می خواهند لبخند خود را دوباره به دست بیاورند. در کل، زمان بهبودی و درمان در این روش ها کم است.

درمان چگونه با روش ALL ON انجام می شود؟

  • مشاوره و تهیه طرح درمان
  • ·       قبل از درمان All on 4،All on 6  یا  All on 8، در همه موارد، CT اسکن انجام می شود، هنگام مشورت با متخصص ایمپلنت برای تعیین دقیق موقعیت ایمپلنت و برنامه درمان براساس CT اسکن مورد نیاز است.

جایگذاری ایمپلنت

پس از مشاوره و قرار ملاقات در مورد زمان کاشت، ایمپلنت دندان تحت بی حسی موضعی وارد فک و لثه می شود.

  • 4 روز پس از پیوند، پل به ایمپلنت وصل می شود
  • پس از جراحی موفق، یک پروتز موقت یا یک پل ثابت چند روز بعد از پیوند، در شرایطی مطلوب، ساخته می شود، و بیمار به سرعت دندان های از دست رفته خود را بازسازی می کند، به شیوه زندگی معمولی خود بازمی گردد، دوباره با اطمینان لبخند میزند، غذا می خورد و صحبت می کند.
  • تقریبا 3 ماه پس از ادغام ایمپلنت دندان با لثه و فک، پل نهایی به ایمپلنت وصل می شود.
  • بررسی منظم، بهداشت دهان و دندان

پس از درمان به روش  All on، توصیه می شود که هر شش ماه یکبار با مراجعه به دندانپزشک مربوطه نحوه درمان، بهداشت دهان و دندان خود را بررسی کنید.

معرفی یکی از بهترین متخصص ایمپلنت تهران

کلینیک دندانپزشکی دکتر شهریار الیاهو با بیش از 15 سال فعالیت تخصصی در زمینه کاشت ایمپلنت دندان  واقع دراطراف میدان ونک با در اختیار داشتن کادر مجرب شامل متخصصین مختلف این زمینه ، خصوصا متخصص بیهوشی برای بیماران که از دندانپزشکی ترس دارند ، جراح و متخصص پریودنتال، متخصص ساخت پروتز های دندانی و همچنین سایر متخصصین زیبایی برای لمینت دندان  در کادر خود، به عنوان معتبرترین دندانپزشکی تهران شناخته می شود که با ارائه هزینه های مناسب و ایمپلنت ارزان روزانه تعداد بسیار زیادی از بیماران برای انجام کاشت ایمپلنت مراجعه می کنند 




:: برچسب‌ها: ایمپلنت دندان , ایمپلنت دندان اقساطی , ایمپلنت دندان شرق تهران , ایمپلنت دندان نارمک , کلینیک تخصصی ایمپلنت دندان , بهترین مرکز ایمپلنت شرق تهران , ایمپلنت دندان ارزان , ایمپلنت دندان به روش دیجیتال , ایمپلنت دندان به روش جدید , ایمپلنت دندان خوب , ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: